24 Haziran 2015 Çarşamba

Linux İşletim Sistemi Geliştirme Eğitim Kitabı PDF

Linux İşletim Sistemi Geliştirme Eğitimi


Kategori: Yazılım, Programlama, İşletim Sistemi
Yazar: Georgi Курячий, Cyril Маслинский
Baskı: 2
Çıkış Tarihi: Mayıs 2015
Fiyat: 40 TL
Sayfa Sayısı: 348
Dosya Boyutu: 5 MB
Format: PDF, ePub
Yayınevi:  MQM Basın
ISBN: 978-5-94074-591-4



İndir: Bu Kitabı İndirmek İçin Aşşağıdaki Yorum Bölümüne  e-posta  Adresinizi Yazmanız Yeterli
.epub   .mobi   .zip   .pdf   .DjVu












Açıklama


Güncel temel kavramlar Linux işletim sistemi ve en önemli becerileri özet eşliğinde bol bol pratik örnekler vardır. Bu kitap daha çok öğrencilere yönelik hazırlanmış cep kitabı niteliğinda hazırlanmıştır. 

Bu kitabın amacı İşletim sistemi geliştirmek isteyenler ve yeni başlayanlar için güncel veriler barındıran güzel bir kitaptır. 

Bu kitap Öğrenciler , yeni başlayanlar ve meraklı olanlar için ve hatta bu konuda uzmanlaşmaya çalışanların ve bilişim teknolojiler alanında gelişmek isteyenlerin arayaacağı bir kitaptır.






E-postalara İletilmeyen Kitapları 

Yoruma Ekleyin Sitemiz Yenilendi


84 yorum:

  1. ahmetcuneytalbayrak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. zafercgezen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. burcin.akca@gazi.edu.tr

    YanıtlaSil
  5. silkroad_0258_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. kitap rusça değil mi?

    YanıtlaSil
  7. a.ergun02@hotmail.com. simdiden emekleriniz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Adventurer_05@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. kendalugurlu1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. ridvanerbek@yandex.com

    YanıtlaSil
  11. abdussamedd25@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. epostaya bosh emailden bashka bir shey gelmiyor

    YanıtlaSil
  13. barisesen16@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. dostmurat56@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. receptanriverdi@outlook.com

    YanıtlaSil
  16. ben_321@mynet.com

    YanıtlaSil
  17. aiolos.hades@gmail.com Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. xeydar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. tugaydemirel@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  21. bu üçünçükez yazıyorum.

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Aykutyakan@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. balbago304@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. guneyteksan@outlook.com

    YanıtlaSil
  26. goncagul803@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. goncagul803@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Oluşturduğunuz bu mail sistemi hiç güzel değil, spam maillere davetiye çıkarıyorsunuz. Madem güzel bir hizmet vermek istiyorsunuz mail adreslerini gizlice alabileceğiniz bir sistem geliştirin. İyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  29. cfetibar@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. furkan_uzn11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. turkvali17@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben Tekno kitap admini Abdurrahman Kasım bu kitap 22 NİSAN 2016 tarihinde tüm e-postalara iletilecektir. Tüm yasal haklar sağlanmıştır... Teşekkürler takipte kalın..

    YanıtlaSil
  33. mustafauygur@outlook.com

    YanıtlaSil
  34. Linux öğrenmeyi gerçekten istiyorum.
    ben.01234567890@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. excelans12@outlook.com

    YanıtlaSil
  36. burak.1054.bjk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. asya_altay_f4a4@hotmail.com
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. decompiler-man@mail.ru teşekkürler..

    YanıtlaSil


KİTAPLARIN E-POSTALARA İLETİM TARİHLERİ
http://www.teknokitapci.com/p/kitaplarn-e-postalara-iletim-tarihleri.html

bu adresten tarihlere bakabilirsiniz...

Not: Belirtilen tarihlerden en geç 48 saat içinde kitap e-postada olur.

CORPORATİON © 2016 İSLAM AKAİD