22 Nisan 2015 Çarşamba

Agile Karban ile Proje Yönetimi Pdf indir

Agile Karban ile Proje Yönetimi


Kategori:Yazılım, Proje yönetimi
Yazar:Eric Brechner
Sayfa Sayısı: 160
Fiyat: 60 TL

Çıkış Tarihi:3/16/2015
Yayınevi: MPS
Baskı: 1
ISBN-10: 0735698953
ISBN-13: 9780735698956



İndir: Bu Kitabı İndirmek İçin Aşşağıdaki Yorum Bölümüne  e-posta  Adresinizi Yazmanız Yeterli
.epub   .mobi   .zip   .pdf   .DjVu   .rar   .zip















İçerik

  • 1. Bölüm Proje Yönetimine Giriş (Başlangıç)
  • Giriş
  • Soru/Çözüm
  • Açıklamalar
  • Terimler
  • Adımlar
  • Kontrol Listesi
  • 2. Bölüm Karban Kullanımı
  • Adım 1 : Takım Oluşturma
  • Adım 2 : Düzenlemeler
  • Adım 3 : Sınırlama
  • Adım 4 : Define
  • Adım 5 : Günlük Standup Çalışması
  • Sorun Giderme
  • Kontrol Listesi
  • Bölüm 3
  • ve Daha Fazlası




Proje Yönetimi

Belirli bir projenin hedef ve amaçlarına ulaşıp bitirilmesi için kaynakların planlanması organize edilmesi tedarik edilmesi ve yönetilmesi disiplinidir.

Projeler belirli özgün hedef ve amaçlara ulaşmak amaçlı uygulanır, genellikle faydalı bir değişim getirmek ya da değer katmak için projenin esneklik payı ile birlikte belirli başlangıç ve bitiş tarihi vardır. Projenin geçici olması onları kalıcı sürekli tekrarlanan üretim ve servis amaçlı her zamanki işletme operasyonlarından farklı yapar. Pratikte bu iki sistemin yönetimi oldukça farklıdır ve farklı teknik beceriler gerektirmektedir.

Proje yönetiminde gösterilen temel çaba proje hedef ve amaçlarına ulaşmaya çalışırken önceden belirlenmiş proje kısıtlarının da dışına çıkmamaktadır. Tipik proje kısıtları kapsam zaman ve bütçedir.

Proje Yönetimindeki Aşamalar

Genellikle proje yönetimi beş aşama içerir Bu aşamalar genel olarak
  • Başlatma
  • Planlama
  • Uygulama
  • Gözetim ve Denetim
  • Kapatma
Bazı projelere bu gruplara projenin devam etmesi yada kapatılması konusunda tartışılacağı karar noktaları eklenebilir.








19 yorum:

  1. Önemli bir paylaşım. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Nasil Olabilirki

    YanıtlaSil
  5. luzum44@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. sentorya2@yandex.com

    YanıtlaSil
  7. onur1188@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. murat.delip@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. dogukanyldz06@gmail.com

    YanıtlaSil


KİTAPLARIN E-POSTALARA İLETİM TARİHLERİ
http://www.teknokitapci.com/p/kitaplarn-e-postalara-iletim-tarihleri.html

bu adresten tarihlere bakabilirsiniz...

Not: Belirtilen tarihlerden en geç 48 saat içinde kitap e-postada olur.

CORPORATİON © 2016 İSLAM AKAİD