Kategori: Yazılım, Programlama, F#
Yazar: Joshua J. Drake
Çıkış Tarihi: Mayıs 2015
Dosya Boyutu: 166 KB
Format: .Zip .Sln
Açıklama:
F#
namespace RollABall open UnityEngine type PlayerController() = inherit MonoBehaviour() [<SerializeField>] let mutable speed = 6.0f member x.FixedUpdate () = let ``move horizontal`` = Input.GetAxis("Horizontal"); let ``move vertical`` = Input.GetAxis("Vertical") let movement = Vector3(``move horizontal``, 0.0f, ``move vertical``) movement * speed * Time.deltaTime |> x.rigidbody.AddForce
hamdikantekin94@gmail.com
YanıtlaSilcivakserdar@gmail.com
YanıtlaSilasdasdasdas@gmail.com
YanıtlaSiltugaydemirel@yahoo.com.tr
YanıtlaSila.akyurek@gmail.com
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilfurkan_uzn11@hotmail.com
YanıtlaSilmustafauygur@outlook.com
YanıtlaSilexavictor@gmail.com
YanıtlaSilcilengirn@gmail.com
YanıtlaSil